hemma.

Kom precis innanför dörren. Mina converse är blöta och mitt hår fullt av snöflingor. Jag har haft en lång dag i skolan som började med att jag kom dit fyrtio minuter innan föreläsningen började för att skriva ut gamla tentor, anteckningar och målbeskrivningar. Därefter en tre timmar lång föreläsning om hjärtat. Oerhört bra föreläsare. Därefter snabb lunch innan resten av eftermiddagen tillbringades i ett grupprum. Jag höll på att ramla ihop i uppförsbacken nyss då jag bar en väska med dator och lärobok i, en påse mat, en påse frukt, tvåhundra utskrivna sidor, ett block samt en lärobok till på tusen sidor. Nu ska jag ta en lång dusch och sedan laga middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0