no more lazy mornings in bed.

Jag bor i världens mysigaste lägenhet. Den kanske behöver städas lite (ska göra det imorgon), men det finns ingenting jag direkt saknar här. Det finns dock en sak som gör mig tokig och det är att jag varje morgon vaknar av att de borrar, hamrar och bankar i lägenheten intill min. Ljudnivån är så hög att det känns som att de borrar i mitt huvud. Tydligen är de inte klara förrän i juni, dvs om fem jävla månader.  Om man ska det från den positiva sidan så kommer inte sovmorgnar kännas lika lockande som när det är knäpptyst. Jag som verkligen älskar att sova och kan sova i tolv timmar varje natt om jag hade tid.
Har precis varit på systembolaget och handlat inför imorgon kväll då femton tjejer kommer på drink. Nu ska jag ta en dusch, laga lunch och sedan dra till skolan som börjar klockan två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0