stuff i like.

Ögon som tittar rakt in i mina som om de letade efter någonting. Nybakta scones med ost och marmelad. Att vakna innan väckarklockan ringer och somna om. Efterfester med fransk techno, nutella och rött vin. Doften av nytvättat. Att ligga på en rutig filt i gräset och känna solen värma mina kinder. Att flirta. Solblekta fjun runt hårfästet. Att trä smultron på ett strå. Djupa halsbloss på en cigarett. Dagsfyllor. Känslan av att ha presterat bra. När någon speciell kittlar mig på ryggen. Att skratta så man får ont i magen. Att uppleva nya platser. Sommarnätter i Paris. Att vara kär. Att laga mat och smaka under tiden. Saltlakrits. Vinna och ha rätt. Promenera gata upp och gata ned i New York. Läsa till läkare. Ha jävligt bra sex. Känslan man får när man ser fram emot någonting som man vet kommer bli riktigt roligt. Suga på fingrar. Äta vattenmelon med fetaost och se solen gå ned i Tel Aviv. Högklackade skor. Att älska. De torra kanterna på en baguette. Att blunda och dansa när man är berusad. Livet. Att längta. Att göra människor jag tycker om glada. När det pirrar i hela kroppen. Släppa en balong och se den försvinna mot molnen. Simma under vattnet. Ögonfransar. Fläderblomssaft. Att vara nära. Smilegropar. Skäggstubb. Att retas. Busiga ögon. Fräknar. Knapriga saker. Överraskningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0