du smakar som godast på halsen precis nedanför örat.

Du är som finast utan kläder och du doftar som en blandning av nytvättat, manligt och vind. Du är som lenast på insidan av underarmen och du smakar som godast på halsen precis nedanför örat och precis under käkbenet på höger kind. När du blundar ser man dina täta mörka ögonfransar som bäst och håret i nacken är alltid som lockigast när du är nyduschad. Du vet precis vilket godis jag vill ha i godispåsen och att jag vill ha mycket ost på mina smörgåsar. Du vet när du behöver säga något och när jag bara vill att du ska vara tyst och lyssna. Du blir fortfarande nervös när vi ses ibland och vågar inte alltid titta mig rakt in ögonen. Du kittlas i nacken och biter på naglarna fast du vet att jag hatar det. Du retas när du vill ha min uppmärksamhet och låter mig bestämma vilken takt vi ska pussas i. Du älskar att gå i pyjamas en hel dag och att äta middag i sängen. Du är omöjlig och jag älskar att hata dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2011-02-28 @ 16:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0