yrkespraktik på infektionskliniken.

Jag kom precis hem efter en lång dag på sjukhuset. Vi har tillbringat dagen med att diskutera sekretess, vård och patientkontakt. Vi har fått träffa tre patienter. En med HIV, en med körtelfeber och en som genomgått dialys och haft respirator. Otroligt bra handledare och så jävla inspirerande. Jag har lärt mig massor idag och känner mer än någonsin att läkaryrket är helt rätt för mig. Bilderna nedan är kanske inte av bästa kvalitet (mobilkamera), men den här dagen vill jag absolut dokumentera oavsett.
Nu blir det ett långt bad och därefter grillad kyckling. Sedan ska jag försöka styra upp morgondagens fadderåterbjudning på medicinska villan. Vi har varken styrt mat, alkohol eller aktiviteter än. Ska även hinna plugga någon timme förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: fia

kul rebecca!! kul att det känns så rätt :)

och vad fint ditt hår börjar bli!!

pussar och kramar

2011-02-08 @ 20:03:52
Postat av: Alex (Tyskan)

Underbar - min laekare :-)

2012-04-08 @ 03:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0