name? jim. occupation? uhhm..

Imorgon kommer pappa till Göteborg. Jag har inte träffat honom på flera veckor så det ska bli väldigt trevligt. Vi ska äta middag och prata om livet. Pappa har ju också gått läkarlinjen en gång för länge sedan så han har säkert några goda råd för hur jag ska lyckas trycka in alla termer på latin. På lördag är det amphioxgasque på medicinska villan. Termin 1 äter middag tillsammans och därefter blir det eftersläpp med äldrekursare. På söndag får jag besök från Stockholm. Det är ju alla hjärtans dag på tisdag så det är väl mest därför.
Jag har precis kommit hem från skolan. Det är snöstorm ute och jag är helt blöt. Ska dra av mig alla kläder och sätta på mig myskläder. Sedan ska jag äta mellanmål. Start med skivad banan och yoghurt. Samtidigt ska jag skypa med min lillasyster. Sedan får vi se om jag orkar ut en sväng i snön.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Måndag Becca måndag.

På måndag är det alla hjärtans dag!



Miss you

2011-02-11 @ 10:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0