surreal but nice

Igår var det som sagt tenta mellan klockan nio och ett. Den var sexton sidor lång och oerhört omfattande. Jag och Jessica började dagen med grötfrukost innan vi mötte upp Erika för att ta spårvagnen till Järntorget där tentasalen låg. Hela morgonen var som en dimma. Det var en mycket surrealistisk känsla, antagligen på grund av all stress. När vi kom ut från tentan stod T2:orna där och klappade i händerna och bjöd på kakor. Fin gest tycker jag. Därefter blev det en sväng på stan. Vid niotiden kom det över ett gäng från klassen för att fira att tentan var avklarad. Vid elvatiden promenerade jag, Sara, Bea, Cecilia, Björn, Sofie och Jessica till Caleo där vi drack några glas vin och pratade om livet. En snabb sväng förbi Push innan jag bestämde mig för att åka hem och resten gick vidare.

Kommentarer
Postat av: Mark Sullivan

Ja. I understand that surrealistic feeling surrounding a test or some bizarre experience. Hope you have good times in medical school, but I know it is very demanding.



later,

Markus

2011-02-27 @ 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0