jag ska till LA.

Jag har fått feber nu. Fryser först. Klär då på mig dubbla sockor, pyjamasbyxor, flera långärmade tröjor och två täcken. Ett under mig och ett rullat runt mig. Därefter svettas jag. Tar av mig alla kläder förutom trosor och en av tröjorna. Men fuck that.
För jag fick idag reda på att jag kommer kunna följa med min familj till Los Angeles i början på mars för att närvara vid en nära familjemedlems bröllop. Jag kommer missa en del skola, men de obligatoriska momenten kommer jag få möjlighet att ta igen vid ett senare tillfälle. Jag kommer plugga i fem och ett halvt år, därefter AT två år och så vidare och jag är nöjd att jag bestämde mig för att åka med. Jag kommer inte vara borta lika längre som de andra, men att få träffa min syster som jag då inte kommer ha sett på över tre månader (hon har varit i Asien) kommer bli så jävla härligt. Nu blir det middag.
Bilder: FashionToast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0