livet är det som pågår just nu.

Imorgon är det skola som vanligt. Efter skolan ska jag på stan med Sofie och därefter blir det middag och bio med ett stort gäng tjejer. På fredag efter skolan flyger jag till Stockholm efter sju veckor i Göteborg. Jag stannar i Stockholm ändå tills på torsdag då jag flyger till LA. Jag ska hinna med att träffa kompisar och familj, springa på stan och fika på alla mina favoritställen, åka till Uppsala och sova över en natt, gå ut och dansa, plugga på Studentpalatset och hämta hem min syster som kommer på tisdag efter tre månader i Asien. Därefter möter vi upp resten av familjen som varit i New York för bröllop i LA, innan jag åker tillbaka till Göteborg via London och Stockholm.
Min onsdag har sett ut på följande sätt:
Vaknade tio i sex. Elavbrott i hela kvarteret. Dåligt humör.
Frukost framför nyhetsmorgon. Segt humör.
Föreläsning om proteiners funktion och uppbyggnad. Jävligt glad.
Lunch med härliga tjejer. Ännu mer glad.
Plugg i biblioteket. Cellbiologi. Uttråkad.
Många ärenden. Stressad.
Mörk chokladtårta och espresso. Sockerchock.
Vad jag ska hitta på i kväll har jag inte riktigt bestämt. Först varma smörgåsar och oboy.

Kommentarer
Postat av: alex

love it



*tyskan

2011-03-16 @ 14:52:55
Postat av: alex

love it



*tyskan

2011-03-16 @ 14:53:10
Postat av: alex

love it



*tyskan

2011-03-16 @ 14:53:27
Postat av: alex

love it



*tyskan

2011-03-16 @ 14:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0